ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2019

Η σωτήρια ελαφρότητα του κινηματογραφικού είναι

Ο old boy γράφει στο elculture με αφορμή τη νέα ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο « Κάποτε στο Χόλιγουντ»

Διορθώνοντας τον κόσμο
Η σύμπτωση τα έφερε έτσι, ώστε την ίδια χρονική περίοδο το παγκόσμιο κινηματογραφικό και τηλεοπτικό (της εποχής του Νetflix) κοινό να δει τον ίδιο ηθοποιό, τον Αυστραλό Ντέιμον Χέριμαν, να ενσαρκώνει δις τον διαβόητο..
Τσάρλι Μάνσον, (τον πιο γνωστό ίσως εγκληματία της σύγχρονης αμερικανικής ιστορίας, ο οποίος πάντως δεν σκότωσε προσωπικά κανέναν): στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ», την ένατη ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο, και στον δεύτερο κύκλο της σειράς “Mindhunter”, μιας σειράς που ασχολείται αποκλειστικά με σίριαλ κίλερς. Στον δεύτερο κύκλο του το “Mindhunter” θέτει και το ζήτημα του πόσο γοητεύονται οι σίριαλ κίλερς από τα μίντια και την κάλυψη των εγκλημάτων τους, πόσο συνδιαλέγονται και αλληλεπιδρούν με αυτήν. Το ζήτημα που δεν θέτει όμως η σειρά είναι το εξής: αν οι σίριαλ κίλερς γοητεύτηκαν από τη δημοσιογραφική κάλυψη της δράσης τους και επένδυσαν πάνω σε αυτή, τι ακριβώς μας λέει κοινωνιολογικά και πολιτιστικά η γοητεία που ασκεί στην Αμερική ο μύθος των σίριαλ κίλερς;
- διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ