ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Τελικά σε ποιόν ανήκει ο «αυτοδιαχειριζόμενος» Flash 96;

Από τον αναγνώστη Γ. Μ. λάβαμε και δημοσιεύουμε (με καθυστέρηση είναι αλήθεια):

Βλέπω το πρόγραμμα που μεταδίδει ο «αυτοδιαχειριζόμενος» ραδιοσταθμός “Flash”. Και αναμένω από τους ιθύνοντες του ραδιοσταθμού (άραγε ποιοί είναι;) να μας ενημερώσουν ποιοι από τους δημοσιογράφους ή τους παραγωγούς  του, εξαιρουμένων των συνταξιούχων που φαντάζομαι δεν έχουν πρόβλημα επιβίωσης όμοιο με κάποιον άνεργο, ήταν εργαζόμενοι και είχαν ζητήσει την άδεια του ραδιοσταθμού από το ΕΣΡ το 2013.
Ρητορικό το ερώτημα. Εννιά από τους συνολικά δεκατέσσερεις σημερινούς παραγωγούς του «αυτοδιαχειριζόμενου» Flash δεν ήταν εργαζόμενοι του ραδιοσταθμού το 2013 και δεν ζήτησαν την άδεια, τέσσερεις εργάζονταν στον παλιό Flash, ενώ μία μάλλον είναι συνταξιούχος.
Τώρα αυτό το ραδιόφωνο ποιόν εξυπηρετεί, όταν  μάλιστα δόθηκε η άδεια λίγο πριν τις εκλογές από την Βούλτεψη και πόσοι από τους εργαζόμενους, που έμειναν άνεργοι και ξεκρέμαστοι το 2013 εξαιτίας του φυγόδικου Κυριακίδη, ωφελούνται από αυτό, μένει να το δούμε... Είναι ενδεικτικό ότι η στήλη « ΑποΤΥΠΟματα» του  περιοδικού HOT DOC σε σχόλιο με τίτλο «Ήθελαν τον Flash προεκλογικά!» θέτει αυτόν τον προβληματισμό. Πράγματι από όλη αυτή την ιστορία, έτσι όπως μεθοδεύτηκε, ανακύπτει ένα λογικά και πρακτικά αναπόφευκτο ερώτημα: σε τι τελικά θα οδηγήσει αυτή η καινούρια μηχανή παραγωγής «αυτοδιαχειριζόμενων» ραδιοφώνων που θα ξεπλένουν αφερέγγυους εργοδότες από εργοδοτικές εισφορές που παρακράτησαν από τα ασφαλιστικά ταμεία, από δεδουλευμένα εργαζομένων που δεν τα έδωσαν και από ευρύτερες διεκδικήσεις των εργαζομένων, αφού το μέτρο της αυτοδιαχείρισης οι μπαταξήδες εργοδότες θα το παρουσιάζουν ως την συνολική δικαίωση των διεκδικούντων εργαζομένων;
Χώρια που, στην περίπτωση του Flash, θα πρέπει να διευκρινιστεί για τον «αυτοδιαχειριζόμενο» ραδιοσταθμό ποιών εργαζομένων του μιλάμε. Ποιος υπεύθυνος θα απαντήσει; Πόσοι από τους διεκδικούντες εργαζόμενους συμμετέχουν στο δήθεν αυτοδιαχειριστικό σχήμα; Ποιός το διοικεί; Μήπως ο διοικών (διαχειριστής της ΙΚΕ των εργαζομένων) είναι συγχρόνως και επιχειρηματίας – εργοδότης - ιδιοκτήτης άλλης μιντιακής εταιρείας;
Τα ερωτηματικά και οι προβληματισμοί πολλαπλασιάζονται από τα όσα έχουν γίνει γνωστά σχετικά με τον ραδιοσταθμό Βest. Γνωστός παραγωγός του ραδιοσταθμού φέρεται να έχει έρθει σε επαφή με τον όμιλο Φιλιππόπουλου (radio dj, Λαμψη FM, Rock FM, Δρομος FM κ.λπ) ο οποίος, όπως λένε οι πληροφορίες, διαθέτει για τον Βest συνολικά 300.000 € ! Εκείνο που δεν λένε οι πληροφορίες είναι τι ακριβώς ζητά ο όμιλος σε αντάλλαγμα.
Πάντως το γεγονός ότι, στην περίπτωση του Βest, δεν υπάρχουν ούτε μηχανήματα στουντιακα ούτε εγκατάσταση εκπομπής στο βουνό, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στη φαντασία. Το βέβαιο είναι ότι η  απόφαση Βούλτεψη ανάβει το πράσινο φως για «αυτοδιαχειριστικές» εξελίξεις και στον Βest. Το επόμενο διάστημα θα δείξει αν στο χώρο του ραδιοφώνου τα εισαγωγικά στη λέξη αυτοδιαχείριση θα μονιμοποιηθούν ή θα φύγουν.