Κλείνει ο City FM 92, το «εναλλακτικό» ραδιόφωνο της Λιβαδειάς
Ο City FM 92, το «εναλλακτικό» ραδιόφωνο της Λιβαδειάς ολοκληρώνει την παρουσία του στα ερτζιανά μετά από 27 ολόκληρα χρόνια. Ο σταθμός έχει συνεργαστεί με κορυφαία ραδιόφωνα του είδους όπως ο Best 92.6 και ο En Lefko 87.7.
Την είδηση έκανε γνωστή στα social media ο μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης του σταθμού, Πάνος Καρβούνης, που ανέφερε ότι την θέση του City FM 92 θα πάρει ένας διαφορετικός σταθμός, υπό νέα διεύθυνση. Ακολουθεί η ανάρτηση του Π. Καρβούνη στο fb:
"Τέλος εποχής
Μετά από 27 ολόκληρα χρόνια ο City FM 92 περνάει στην ιστορία!
Το μουσικό μας παιδί που άντεξε τόσα χρόνια κάτω από αντίξοες συνθήκες και για το ραδιόφωνο γενικά αλλά και για το επιχειρηματικό μοντέλο που υπηρετήσαμε με κόστος προσωπικό και οικονομικό, κλείνει και δίνει τη θέση του σε κάτι τελείως διαφορετικό υπό νέα διεύθυνση!
Με ανάμικτα συναισθήματα τελειώνει μια προσπάθεια που πάντα εκκινούσε για την μεγάλη μου αγάπη για το ραδιόφωνο και την μουσική! Τόσα χρόνια με χαρές, λύπες, άγχος, μείναμε σταθεροί στο όραμα για ένα μέσο ανοιχτό, πρωτοπόρο που θέλαμε να προσφέρει συντροφιά, παρέα, μουσική, ενημέρωση και αγάπη για τον ακροατή!
Συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια με σπουδαίους ανθρώπους είτε από τον ραδιοφωνικό, είτε από τον μουσικό, είτε από τον διαφημιστικό χώρο και φυσικά με δεκάδες επαγγελματίες που μας αγκάλιασαν και πρόβαλαν τις επιχειρήσεις τους μέσα από την συχνότητα μας!
Πολλά ευχαριστώ στους δυο ραδιοφωνικούς σταθμούς από την Αθήνα που είχαμε μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία, τον Best 92.6 και τον En Lefko 87.7!
Θέλω να ευχαριστήσω όσους στάθηκαν δίπλα μου από την αρχή αυτής της προσπάθειας με κάθε είδους βοήθεια, τεχνική, οικονομική, ψυχολογική, φιλική, οικογενειακή!
Ο αποχαιρετισμός σε ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας είναι πάντα πολύ δύσκολος!
Εκτός από το επιχειρηματικό κομμάτι φυσικά υπήρχε και το κομμάτι των live καθημερινών εκπομπών, που για 14 χρόνια είχαμε καταφέρει να είμαστε μια «οικογένεια» στην ουσία, μια καθημερινή συνήθεια πάντα με αλληλεπίδραση, που πολλές φορές είχε και κριτική και αρνητικά σχόλια όμως πάντα με ευγένεια και προτροπή στο να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ακροατές που τόσα χρόνια μας εμπιστεύθηκαν, και είχαν καρφωμένη την βελόνα στη συχνότητα μας και μας αγάπησαν και μας κράτησαν ζωντανούς σε δύσκολες συνθήκες και εποχές!
Last dance, λοιπόν, και τέλος εποχής και εύχομαι να θυμάστε ότι σ' αυτή την πόλη υπήρχε ένα ραδιόφωνο που έκανε τη διαφορά!
Άλλωστε, όπως έχει πει και ο μέγιστος Γιάννης Πετρίδης «(το ραδιόφωνο) δεν είναι μόνο μέσο μετάδοσης της μουσικής, ο καθένας που κάνει εκπομπές αποκαλύπτει και ένα μεγάλο μέρος της προσωπικότητας του».
Εις το επανακούειν..."
Την είδηση έκανε γνωστή στα social media ο μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης του σταθμού, Πάνος Καρβούνης, που ανέφερε ότι την θέση του City FM 92 θα πάρει ένας διαφορετικός σταθμός, υπό νέα διεύθυνση. Ακολουθεί η ανάρτηση του Π. Καρβούνη στο fb:
"Τέλος εποχής
Μετά από 27 ολόκληρα χρόνια ο City FM 92 περνάει στην ιστορία!
Το μουσικό μας παιδί που άντεξε τόσα χρόνια κάτω από αντίξοες συνθήκες και για το ραδιόφωνο γενικά αλλά και για το επιχειρηματικό μοντέλο που υπηρετήσαμε με κόστος προσωπικό και οικονομικό, κλείνει και δίνει τη θέση του σε κάτι τελείως διαφορετικό υπό νέα διεύθυνση!
Με ανάμικτα συναισθήματα τελειώνει μια προσπάθεια που πάντα εκκινούσε για την μεγάλη μου αγάπη για το ραδιόφωνο και την μουσική! Τόσα χρόνια με χαρές, λύπες, άγχος, μείναμε σταθεροί στο όραμα για ένα μέσο ανοιχτό, πρωτοπόρο που θέλαμε να προσφέρει συντροφιά, παρέα, μουσική, ενημέρωση και αγάπη για τον ακροατή!
Συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια με σπουδαίους ανθρώπους είτε από τον ραδιοφωνικό, είτε από τον μουσικό, είτε από τον διαφημιστικό χώρο και φυσικά με δεκάδες επαγγελματίες που μας αγκάλιασαν και πρόβαλαν τις επιχειρήσεις τους μέσα από την συχνότητα μας!
Πολλά ευχαριστώ στους δυο ραδιοφωνικούς σταθμούς από την Αθήνα που είχαμε μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία, τον Best 92.6 και τον En Lefko 87.7!
Θέλω να ευχαριστήσω όσους στάθηκαν δίπλα μου από την αρχή αυτής της προσπάθειας με κάθε είδους βοήθεια, τεχνική, οικονομική, ψυχολογική, φιλική, οικογενειακή!
Ο αποχαιρετισμός σε ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας είναι πάντα πολύ δύσκολος!
Εκτός από το επιχειρηματικό κομμάτι φυσικά υπήρχε και το κομμάτι των live καθημερινών εκπομπών, που για 14 χρόνια είχαμε καταφέρει να είμαστε μια «οικογένεια» στην ουσία, μια καθημερινή συνήθεια πάντα με αλληλεπίδραση, που πολλές φορές είχε και κριτική και αρνητικά σχόλια όμως πάντα με ευγένεια και προτροπή στο να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ακροατές που τόσα χρόνια μας εμπιστεύθηκαν, και είχαν καρφωμένη την βελόνα στη συχνότητα μας και μας αγάπησαν και μας κράτησαν ζωντανούς σε δύσκολες συνθήκες και εποχές!
Last dance, λοιπόν, και τέλος εποχής και εύχομαι να θυμάστε ότι σ' αυτή την πόλη υπήρχε ένα ραδιόφωνο που έκανε τη διαφορά!
Άλλωστε, όπως έχει πει και ο μέγιστος Γιάννης Πετρίδης «(το ραδιόφωνο) δεν είναι μόνο μέσο μετάδοσης της μουσικής, ο καθένας που κάνει εκπομπές αποκαλύπτει και ένα μεγάλο μέρος της προσωπικότητας του».
Εις το επανακούειν..."
