Συχνά-πυκνά ερωτώ την αξιόπιστη πηγή μου από τον χώρο της τηλεόρασης έτσι για να ξέρω τι μου γίνεται, αλλά και να σας ενημερώνω. Μου είπε ότι φέτος η διαφημιστική αγορά έχει για την ώρα μία κάμψη της τάξεως του 3% αλλά και μία αύξηση της δαπάνης της τάξεως του 5%-6%. «Μην περιμένεις να δεις πανάκριβα σήριαλ και μεταγραφές αεροδρομίου στους τηλεστάρ, αυτά τα έχουμε πει και έχουν συμφωνήσει οι βασικοί παίκτες μεταξύ τους, δηλαδή εκείνοι οι τρελοί μισθοί των 20 και 30 χιλιάδων ευρώ για μία εκπομπή σ’ έναν παρουσιαστή δεν ξαναγίνονται». Σαφές ότι το μοντέλο της Free to Air τηλεόρασης φεύγει και έρχονται οι πλατφόρμες και νομίζω ότι θα πάει και πιο γρήγορα απ’ ό,τι δείχνει όλος ο επανασχεδιασμός των καναλιών.
DarkRoom / Newmoney
