ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

Ο Ειδικός Συνεργάτης του ΔΟΛ, τα 66 sites και η ΕΥΔΑΠ

Toν Ειδικό Συνεργάτη επιστράτευσε ο Σταύρος Ψυχάρης για να υπογράψει ένα ρεπορτάζ (στο διαδικτυακό Βήμα) όπου παρουσιάζεται λίστα της υπεύθυνης του γραφείου Τύπου της ΕΥΔΑΠ, Αμαλίας Κάτζου με 66 sites που φέρεται να πήραν διαφήμιση από την εταιρεία, ύψους 170.000 ευρώ τον μήνα.
Ανάμεσά τους και εκείνο του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο» που έσπευσε να διαψεύσει απαντώντας πως ουδέποτε διαφημίστηκε η ΕΥΔΑΠ στην ιστοσελίδα του.
Η ιδια η ΕΥΔΑΠ με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η λίστα της ιστοσελίδας vima.gr «ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα». O Eιδικός Sυνεργάτης του Βήματος έσπευσε αργά το βράδυ της Τρίτης να αλλάξει τα στοιχεία του ρεπορτάζ του (όπως και τον τίτλο - δείτε πιο κάτω), αντιλαμβανόμενος την γκάφα.
Συγκεριμένα στο ρεπορτάζ του... Ειδικού Συνεργάτη αναφέρεται:..
(...) «Στην δικογραφία  περιέχονται στοιχεία (λίστα που είχε καταρτίσει η υπεύθυνη της ΕΥΔΑΠ με το πλάνο πληρωμών του 2015) για 66 sites που φέρονται να λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ. Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- δίνεται σε site ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση και ακολουθεί, με 4.500 ευρώ μηνιαίως, η σχετική διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr. Ανάμεσα στα χρηματοδοτούμενα sites με διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ είναι ενημερωτικά, οικονομικά αλλά και πέντε που ασχολούνται με θέματα δημόσιας υγείας. Επίσης σε άλλα έγγραφα φαίνεται ο κ. Μαυρίκος να λαμβάνει περίπου 260.000 ευρώ από την ίδια δημόσια εταιρεία και ο κ. Μουσσάς 56.000 ευρώ μέσα σε περίπου δυόμισι χρόνια.»(...)
Διαβάστε τώρα και τις διευκρινίσεις καθώς και τις διαψεύσεις για το δημοσίευμα του vima.gr -ανάμεσά τους και αυτές της ιστοσελίδας iefimerida.gr, του Θανάση Μαυρίδη για το site liberal.gr, του ιδρυτή του «Κουρδιστού Πορτοκαλιού» Βασίλη Μπόνιου, του διευθυντή του thecaller.gr  Δ. Παπαγεωργίου κ.α- :
  • Η ιστοσελίδα iefimerida.gr διευκρινίζει ότι από την ΕΥΔΑΠ έχει λάβει για διαφήμιση 9.000 ευρώ το 2013, 10.000 ευρώ το 2014 και κανένα ποσό το 2015. H ιστοσελίδα newmoney.gr διευκρινίζει επίσης ότι έχει λάβει από την ΕΥΔΑΠ 4.000 ευρώ για το 2014.
  • Ο κ. Θανάσης Μαυρίδης διευκρίνισε στο vima.gr ότι «το site liberal.gr δεν έχει λάβει ούτε σεντ από την ΕΥΔΑΠ».
  • Με το vima.gr επικοινώνησε και ο κ. Γιακουμής οποίος δήλωσε «ότι το site egiakoumis.gr έλαβε 4.400 ευρώ το 2013 και τίποτα άλλο».
  • Σε επικοινωνία του με το ΒΗΜΑ ο κ. Βασίλης Μπόνιος ιδρυτής του «Κουρδιστού Πορτοκαλιού», αναφέρει τα εξής: «σύμφωνα με τα στοιχεία του λογιστηρίου μας σάς ενημερώνω πως το μοναδικό τιμολόγιο που εκδώσαμε στην ΕΥΔΑΠ ήταν τον Απρίλιο του 2014 ύψους 6.000 ευρώ».
Επίσης:
- Ανακοίνωση stokokkino.gr και 100,5 στο Κόκκινο
  «Η ΕΥΔΑΠ δεν διαφημίστηκε ποτέ ούτε στον ιστότοπο www.stokokkino.gr, ούτε και στη συχνότητα του ραδιοφώνου μας. Συκοφαντικό το σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας του vima.gr. Ο 105.5 Στο Κόκκινο θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.»-
- Ανακοίνωση της ΕΥΔΑΠ
  «Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει την κοινή γνώμη ότι η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.vima.gr με τίτλο “66 sites με €170.000 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ” ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».
«Το Βήμα» καλεί την ΕΥΔΑΠ να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης στα οποία έβαλε διαφήμιση τα τελευταία χρόνια.
- Eπιστολή του thecaller.gr
   Σε επιστολή του προς το vima.gr ο διευθυντης του thecaller.gr αναφέρει:
«Αγαπητό Βημα,
Σε δημοσίευμα σας, το thecaller.gr φέρεται να εισπράττει ποσά απο την ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση. Το thecaller.gr, διαψεύδει κατηγορηματικά οτι εχει παρει έστω και ενα ευρώ απο τον εν λογω Οργανισμό ή οτι έστω εχει συζητήσει με την ΕΥΔΑΠ το ενδεχόμενο διαφήμισης του Οργανισμού στην ιστοσελίδα μας. Θεωρούμε καλόπιστα, πως πρόκειται για κάποιο λαθος και ευελπιστούμε να επανορθωθεί γρήγορα.
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης Παπαγεωργιου - Διευθυντης του thecaller.gr»




 To «ανασκευασμένο» ρεπορτάζ του Ειδικού Συνεργάτη του Βήματος όπου ο τίτλος από
«66 sites με 170.00 ευρώ το μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ» έγινε
«Το σχέδιο Κάτζου: 170.000 τον μήνα σε 66 sites θα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ