Μεταμφιεσμένοι δημοσιογράφοι ή δυο κακομαθημένα κ@λόπαιδα μεταμφιεσμένα
σε δημοσιογράφους; Κατά τη γνώμη μου το δεύτερο. Γιατί, εκτός των
άλλων, οι δημοσιογράφοι δεν μπορεί να είναι οι πρωταγωνιστές των
γεγονότων, δεν μπορεί να είναι τα πρόσωπα - κλειδιά στις εξελίξεις, δεν
είναι η δουλειά τους να δημιουργούν τα γεγονότα, αλλά να τα καταγράφουν…
● Όταν τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά, με τους δημοσιογράφους να στρέφουν πάνω τους τούς προβολείς, να επιτίθενται, να καταγγέλλουν, να εξηγούν και να απολογούνται, τότε έχει..
● Όταν τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά, με τους δημοσιογράφους να στρέφουν πάνω τους τούς προβολείς, να επιτίθενται, να καταγγέλλουν, να εξηγούν και να απολογούνται, τότε έχει..



























