ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ πόσο είναι παρήγορο αυτό, αλλά μπορεί κάτι να δείχνει. Ότι δηλαδή το τηλεοπτικό κοινό που έχει φτιάξει καριέρες και καριέρες, κάποιες φορές, κάπου, κάποτε, φτύνει σαν κουκούτσια καρπού που μόλις έφαγε, ορισμένες εκπομπές και κάποιους παρουσιαστές. Φέτος, λένε, δεν πάνε..
καλά τα ριάλιτι πλην Next top model που επιπλέει, ενώ κατέβηκε στα πολύ χαμηλά των μετρήσεων ο Αρναούτογλου. Βέβαια, το ίδιο κοινό έχει ανακηρύξει σε θριαμβευτή της περιόδου τον Μουτσινά (Open) που πέρσι στον Αντένα του είχε γυρίσει την πλάτη. Ένα κοινό-ανεμοδούρα.
**
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ για ριάλιτι να πούμε ξανά πως μια εκπομπή που προσβάλλει την προσωπικότητα των παικτριών της, άφησε να περάσει το πλάνο στο οποίο μια κοπέλα εκτέθηκε καθώς δεν μπορούσε (ή δεν ήξερε τον συγγραφέα) να προφέρει το «Ντοστογιέφσκι». Θα μπορούσαν κάλλιστα να κόψουν στο μοντάζ το επίμαχο σημείο, αλλά αυτοί ξέρουν ότι ξεφτιλίζοντας τους παίκτες παίρνουν πόντους και λεφτά. Γι αυτό και οι κριτές με δήθεν αυστηρότητα, που προκαλεί γέλιο στον θεατή, έχουν ισοπεδώσει στις οντισιόν, αλλά και στο παιχνίδι, κόσμο και κοσμάκη.
**
ΚΡΙΤΕΣ, ΛΕΕΙ! Σε ρόλους πολύξερους «υπεράνω», με υφάκι καθηγητών του Χάρβαρντ. Αλλά ένας από αυτούς σε φωτογράφηση των κοριτσιών που είχε θέμα με παιδιά, είπε –ο ειδικός!– ότι δεν μπορεί να καταλάβει πώς συμβαίνει τα παιδιά να κλέβουν την παράσταση από αυτές, που πάνε για επαγγελματίες. Και δεν ξέρει, αυτός ο σπουδαίος κριτής, ότι άγραφος νόμος στο χώρο του θεάματος –και κυρίως σε θέατρο και τηλεόραση– είναι ότι όταν υπάρχουν ρόλοι με παιδιά εκείνα είναι που κλέβουν τις εντυπώσεις. Αυτά, όμως, δεν τα μαθαίνεις στο Χάρβαρντ.
- από το harddog-sport
καλά τα ριάλιτι πλην Next top model που επιπλέει, ενώ κατέβηκε στα πολύ χαμηλά των μετρήσεων ο Αρναούτογλου. Βέβαια, το ίδιο κοινό έχει ανακηρύξει σε θριαμβευτή της περιόδου τον Μουτσινά (Open) που πέρσι στον Αντένα του είχε γυρίσει την πλάτη. Ένα κοινό-ανεμοδούρα.
**
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ για ριάλιτι να πούμε ξανά πως μια εκπομπή που προσβάλλει την προσωπικότητα των παικτριών της, άφησε να περάσει το πλάνο στο οποίο μια κοπέλα εκτέθηκε καθώς δεν μπορούσε (ή δεν ήξερε τον συγγραφέα) να προφέρει το «Ντοστογιέφσκι». Θα μπορούσαν κάλλιστα να κόψουν στο μοντάζ το επίμαχο σημείο, αλλά αυτοί ξέρουν ότι ξεφτιλίζοντας τους παίκτες παίρνουν πόντους και λεφτά. Γι αυτό και οι κριτές με δήθεν αυστηρότητα, που προκαλεί γέλιο στον θεατή, έχουν ισοπεδώσει στις οντισιόν, αλλά και στο παιχνίδι, κόσμο και κοσμάκη.
**
ΚΡΙΤΕΣ, ΛΕΕΙ! Σε ρόλους πολύξερους «υπεράνω», με υφάκι καθηγητών του Χάρβαρντ. Αλλά ένας από αυτούς σε φωτογράφηση των κοριτσιών που είχε θέμα με παιδιά, είπε –ο ειδικός!– ότι δεν μπορεί να καταλάβει πώς συμβαίνει τα παιδιά να κλέβουν την παράσταση από αυτές, που πάνε για επαγγελματίες. Και δεν ξέρει, αυτός ο σπουδαίος κριτής, ότι άγραφος νόμος στο χώρο του θεάματος –και κυρίως σε θέατρο και τηλεόραση– είναι ότι όταν υπάρχουν ρόλοι με παιδιά εκείνα είναι που κλέβουν τις εντυπώσεις. Αυτά, όμως, δεν τα μαθαίνεις στο Χάρβαρντ.
- από το harddog-sport